Strony

piątek, 21 października 2016

ZWYKLACZEK





Witajcie :* 

Tak jak to zawsze bywa, przyszła szkoła i tradycyjnie nie mam na nic czasu (tak dawno mnie tu nie było :< ! ). Następnym razem nie będę się z tego tłumaczyć, bo to będzie logiczne :)  Dziś znalazłam troszkę czasu, żeby dodać zaległe zdjęcia na bloga. Piątek, Piąteczek, Piątunio.. a za oknem masakryczna pogoda. No cóż.. taki już urok jesieni. Niestety ucieka mi jesień przez palce. Tak teraz myślę że, kolejny post powinien pojawić się za około 10 dni ( czego nie obiecuję)  zdjęcia może zostaną zrobione wcześniej. Ale tu nasuwa się pytanie : Czy ja będę miała czas i wenę na napisanie kolejnego postu hahah :D  

Ja osobiście średnio przepadam za tą porą roku. Za oknem zaczyna padać deszcz i wiać wiatr, na nic nie mam wtedy ochoty.


Przechodząc do zdjęć.. hmmm...  stylizacja ... bardziej nazwałabym to moim "zwyklaczkiem" w którym dobrze się czuje :*