Strony

wtorek, 7 czerwca 2016

PINK & WHITE








Hej kochani! Już nawet nie pamiętam kiedy ostatnio pisałam taki luźny post i dzieliłam się z Wami tym co u mnie. Właściwie nie ma dużo do mówienia - jakoś leci i jest w porządku. Jeśli mam być szczera, na koniec roku szkolnego naprawdę lenistwo bierze u mnie górę i nawet nie chce mi się myśleć o szkole, a co dopiero w niej siedzieć. Ale jeszcze tylko 2 tygodnie i mamy wakacje! Damy radę, prawda? Ja już z utęsknieniem wyczekuję tych dwóch miesięcy wolnego, wyjazdów, wypadów ze znajomymi... Ach, już niedługo!

Nareszcie się udało! Jestem w 100% zadowolona ze zdjęć :D Nie mam żadnych zastrzeżeń :) (znajdą się osoby którym coś się nie spodoba.. no ale wszystkim nie da się dogodzić) Jednak jestem takim człowiekiem, który jak coś zacznie robić i mi na tym zależy to próbuje żeby było to zrobione jak najlepiej.

Też tak wyczekujecie wakacji? Macie już jakieś plany?














       ---> Instagram  <---
       ---> Facebook <---