Strony

piątek, 18 marca 2016

PASTEL LOVE

Witam :* 

Jak ja się cieszę, że jest już wiosna! 

Dzisiaj duża dawka zdjęć. Udało mi się w końcu wykonać pełen komplet zdjeć. Pogoda nas nie rozpieszcza dlatego jestem tutaj z Wami dopiero dziś.
Myślałam, że w bluzeczce będę wyglądać jak pączek, ale na szczęście okazała się być przyległa w ramionach i na rękach, nie służą mi szerokie w ramionach moherowe sweterki czy właśnie tego typu faktury, wyglądam moim zdaniem śmiesznie, nieproporcjonalnie.

Ubrałam na siebie sweterek, który dość długi czas leżał u mnie w szafie czekając aż go założę na siebie. Bluzka którą mam na sobie jest dość znana w tym sezonie, ale jest bardzo wygodna i baaardzoo mi się podoba (w dodatku w moim ulubionym kolorze). 
Miłego oglądania :* 




INSTAGRAM
.
.
.
Snap; pycholek1
.
.
.